Ja kyllä - joka kerta ainakin vähän hirvittää, ainakin korkeammilla rappusilla. Mistä sitä tietää, millaisia solmuja siellä ulkomailla osataan tehdä. Varsinkin alaspäin meno on epämiellyttävää, koska evoluutio ei ole kehittänyt pilotille näkevää silmää takapuolen seudulle. Rappusten alapäässä odottava vene tekee toisinaan metrin puolentoista ylös-alasliikettä, joten ajoitustakin on hieman mietittävä. Tässä hyvänä apuna on luotsiveneen turvamies, joka on ulkona luotsiveneen kannella valmiudessa.
No ei se nyt aina niin kovin kamalaa ole tuo kiipeily, mutta ehdottomasti tämän ammatin epämiellyttävin osa-alue (sisällä tupakoivien kippareiden lisäksi).
Eilinen päivä ja itätuuli hävittivät jäät Isokarin tienoilta, mutta eiköhän sitä vielä jostain ilmesty.
Kiinalais-Filippiiniläistä yhteistyötä |
Ja hop veneeseen |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti